Q: Hur gammarl ä du om 5 år? 
A: Nu är jag 16 år, så om 5 år så är jag 21 år. Det känns faktiskt lite konstigt. 
 
Q: Är du feminist? 
A: Idag blir det ofta missförstånd när man säger att man är feminist. Jag tycker att det ska vara lika mellan alla kön. Bara för att man är ett kön, så ska man inte tjäna mer, om det är på samma jobb och samma uppgifter. Så det beror på vem man frågar, för alla uppfattar feminsit olika. 
 
Q: Är du kär i någon just nu? 
A: Just nu är det komplicerat och jag vill helst inte prata om det här, för det är lite jobbigt atm. Men som svar på frågan, ja det är jag. 
 
Q: Vad är dina planer för dagen? 
A: När detta inlägget kommer upp så är jag atm i skolan, för detta inlägget är tidsinställt. Men när jag kommer hem från skolan, är väl planen att jag ska öva lite inför en uppgift vi ska prata om imorgon på första lektionen, som handlar om maskrosbarn. 
 
Q: Hur mår du för tillfället?
A: Jag är lite trött, men annars så mår jag bara bra. Jag är glad att jag har en så fin familj och så fina vänner som alltid stöttar mig. 
 
Q: 5 favoritbloggare? 
A: Jag tror att jag har nämnt det tidigare någon gång, men för er som är nya så kan jag nämna dem ändå. Mina fem favoritbloggare är Hanna Sahlqvist, Julia Sundelin, Emma Johansson, Caroline Lundin och Elin Kero.