» Idag är det torsdag och bara två dagar kvar tills helg.  Jag längtar tills helgen, även om det inte händer något speciellt.
 
 
» Jag är på bra humör idag, pågrund av några saker. 
 
 
» Vi ska ha ett matteprov idag, första lektionen, men jag tror det kommer gå bra.
 
 
 
Godmorgon alla fina bloggläsare! ♡ Jag hoppas att ni alla har sovit gott i natt, det har jag gjort. Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg nu, förutom det inlägget igårkväll då såklart. Senast var 27 september, alltså för lite mer än en vecka sedan och det är inte bra. Som ni kanske märker så har jag gjort om designen lite, det gjorde jag igårkväll. Jag vet inte vad ni tycker om designen, men jag tycker att det blev bättre. Det känns mer som en stilren blogg, eller vad tycker ni? ♡ 
 
Sedan vi såg sist så har det hänt lite roliga saker. Bland annat så har det blivit en ny månad, nämligen oktober. Nu börjar hösten att komma igång, löven har redan börjat falla, så fint. Jag har även klippt mig lite kortare, det gjorde jag i måndags. Jag blev själv nöjd och det är ju huvudsaken. Annars har det väl inte hänt så jätte mycket mer, mer än att jag har blivit gladare på sista tiden, även om det kanske inte alltid synt utan på. Ni får ha en jätte bra dag, det kommer ett inlägg lite senare.